úterý 28. července 2015

H A U L - Uma cosmetics // first impression

Ahoj!

V dnešním článku bych vám chtěla přiblížit tři  výrobky od německé značky UMA cosmetics. Konkrétně se jedná o dvě rtěnky a tekuté oční linky.
**
Značku k nám do drogerie Teta přidali teprve před par dny. Zatím chyběla zhruba čtvrtina sortimentu, což mi přijde škoda, ale snad to časem doplní.
Uma je poměrně levná značka, všechny tři věci mě dohromady stály 240 korun.
**
Začnu rtěnkami.
Jedna vás přijde na 80 korun. Maji hodně bytelné balení, což jsem za tu cenu upřímně nečekala. Celý název této řady zni "colour and care lipstick". Nesmím zapomenout zmínit zajímavé názvy odstínů. Přesvědčit se můžete z fotek.
Mají poměrně tuhou konzistenci, ale dobře se nanáší. Na rtech vydrží zhruba tři hodiny - samozřejmě s tím, že jím a piju. Řekla bych, že rty mírně vysouší, ale není to nic tragického. Na ruku jsem si užv drogerii zkoušela tři odstíny - prežily dvoje mytí rukou a použítí antibakteriálního gelu.

A linky? Cena stejná jako u rtěnek, balení stejně bytelné, bohuzel obsah se mi zdá už trochu horší. Zatím jsem si je zkoušela na ruku. Jednu linku tenkou, druhou silnější. Zhruba po pěti minutách se silnější linka začala odlupovat, jak zaschla. Uvidíme, co udělá na očích. Štěteček/aplikátor, jak chcete, můžete vidět na fotce. Je pevný, ale trochu ohybný, což mi nevadí.

U této značky jsem zaznamenala i barevné oční stíny, není to nic pro mě, ale třeba  laky na nehty, kabuki štětec, anebo houbičkový lak na nehty už mě celkem zaujaly. Uvidíme, co si odnesu příště:).

Žádné komentáře

Okomentovat

© .
Maira Gall