sobota 14. listopadu 2015

Daily randomness #2 - Paříž, Pátek 13.?

Ahoj všichni. 
Určitě jste se doslechli o aktuálním dění v Paříži, které pobouřilo celý svět. Na sociálních sítích, ať už na facebooku, instagramu nebo twitteru vidíte mezi prvními příspěvky obrázky s Eiffelovkou, vlajkou Francie a hashtagem #prayforParis. Přidala jsem se i já. Potvrdila se myšlenka většiny lidí - ano, šlo o útok Islámského státu. Dnešní zprávy lidem otevřou oči, bude se zase chvíli psát o tom, jak by s tím Evropa měla něco dělat, ale za pár dní to utichne a oči mnoha lidí se zase zavřou. Dokud se nedejbože nestane něco podobného.. 
Samozřejmě se začaly objevovat různé konspirace, Sčítání dat, pátek 13. a podobně. Mimochodem, včera ráno jsem na twitteru nečetla skoro nic jiného než o pátku 13. Já osobně si myslím, že jde jenom o sugesci. Včerejší datum jsem si vůbec nepřipouštěla, mimochodem, všechno šlo dokonce líp než v ostatní dny. Hned tři dobré známky (mimochodem, patří tam i matika, taky proto to píšu:D), našla jsem tři věci, které jsem hledala asi půl roku (kdo jinej může ztratit rtěnku? hm?), zjistila jsem něco, co mě spojuje s jednou kamarádkou (Kris, Ty víš co myslím), všechno šlo líp, což z části (možná tak z 90 %) přisuzuji jedné věci.. V příštích dnech pro vás budu zpracovávat nový formát (?) článku, motiv blogu a spoustu dalších věcí. Děkuju za přečtení♥.
I.

Žádné komentáře

Okomentovat

© .
Maira Gall