úterý 3. listopadu 2015

Daily randomness #1 - malé změny, blogerka roku?

Pořád si nějak nemůžu uvědomit to, že je listopad. Přijde mi, jako kdybych ještě včera seděla u bazénu a neřešila nic kolem školy. Taky vám připadá, že se ve vašem životě neděje vlastně nic novýho, ale když se podíváte třeba dva měsíce dozadu, tak je všechno úplně jinak? Upřímně, za poslední půlrok se změnilo dost věcí, 80% z nich bych nikdy neočekávala. A co aktuální události?

Určitě jste si všimli, že se poslední dobou dost řeší blogerka roku. V kategorii videoblog přibylo strašně moc holek. Před dvěma lety o tom skoro nikdo nevěděl, minulý rok se začala rozrůstat základna youtuberů a tím pádem přibyla i tato kategorie. Začaly hádky o to, kdo si to zaslouží/nezaslouží, což je podle mě naprostá zbytečnost, vzhledem k tomu, že už se tím výsledky nezmění. Ať to vyhraje kdokoli, stejně se najde x lidí s připomínkami, že to měla vyhrát tahle nebo tamta a hledat na výherkyních nedostatky nebo je naopak obhajovat. Já jsem v tomhle případě nestranná, nehlasovala jsem pro nikoho, českou youtube scénu sleduji asi tři roky a většinu známějších youtuberek jako je Teri, Maky a podobně si pamatuju od úplných začátků, tudíž je vnímám trochu jinak než někdo, kdo je sleduje třeba rok. Na každém se vždycky najde něco, co ostatním vadí, i kdyby se daná slečna třeba rozkrájela, proto nevidím smysl v rozhodování kdo z nich je opravdu nejlepší, i když mě mrzí, že se do top 10 nedostala třeba Sendy nebo Julča. 

To je asi všechno, co bych k tomuhle řekla. Co byste řekli na new in nebo rekapitulaci října? Pokusím se to zpracovat do konce týdne.. Pro dnešek je to teda opravdu všechno:)

I.

Žádné komentáře

Okomentovat

© .
Maira Gall